zondag 12 augustus 2012

Make-over


12 augustus 2012

Hey iedereen,

Misschien is het jullie opgevallen dat ik de afgelopen twee dagen geen favourite heb geplaatst. Dat komt overigens niet omdat er geen leuke items meer zijn (Hell no! Er zijn zelfs te veel leuke must-haves).

Nu ik bijna een half jaar aan het bloggen ben, heb ik gemerkt dat ik niet het maximale uit 365 Days of Favourites haal. Het is leuk om iedere dag een item op mode- en beautygebied te 'liken', maar eigenlijk breng ik jullie nog veel liever een combi van opvallende nieuwtjes, hebbedingen, grappige artikelen en reportages geïnspireerd op mijn eigen leven. En juist die combi en meer wordt de vernieuwde 365 Days of Favourites-blog. 

Ik post niet iedere dag meer, maar de artikelen die ik jullie ga brengen zijn actueler, gaan over mijn en jullie favoriete onderwerpen: fashion en beauty, en hebben bovendien meer diepgang en een kritischere blik. Natuurlijk zullen ook de favourites nog regelmatig opduiken, maar dan samen met andere must-reads. 

Blijf dus waar je bent en bezoek regelmatig mijn blog (ik hoop althans dat je dat nog steeds wilt doen 
;-)) en zie 365 Days of Favourites langzaam veranderen. Geen nieuwe naam, wel meer inhoud!

Groetjes,
Karlien

0 reacties:

Een reactie posten

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena