maandag 9 juli 2012

Fiva Jewelry

9 juli 2012
Fiva Jewelry
Goudkleurige ketting met bedels, €89,-
www.fiva.nl 


Als het om vakantiesouvenirs gaat, heb ik één must-have die ik altijd probeer te scoren; een bijzonder sieraad. Zo bracht ik uit Frankrijk al eens een ketting met een geslepen edelsteen mee en vond ik er in Portugal één vol bedels. Een merk wat mij vrijwel direct doet denken aan zonnige bestemmingen en dat echte vakantiegevoel is Fiva Jewelry. Hoewel dit label oer Hollands is, hebben de sieraden een bohemien vibe. Iets wat eigenlijk niet vreemd is als je nagaat dat ontwerpster Fietje Pieters helemaal naar Australië afreisde om de bijzondere, antieke kralencollectie van een oude vrouw over te nemen. Mijn favourite is deze prachtige, goudkleurige ketting uit de zomercollectie waarin jade, zeeschuim, amethist, monniksgoud, Tsjechische glaskralen en Swarovski-stenen zijn verwerkt. Een juweeltje die ook jou vast super staat.     

(Fotografie: Fiva Jewelry)

0 reacties:

Een reactie posten

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena