maandag 2 juli 2012

De Bijenkorf

2 juli 2012
De Bijenkorf
DKNY handtas Heritage, €199,95

www.debijenkorf.nl

Een overdaad aan logo’s is vaak too much vind ik. Beelden van fake Lous Vuitton-tassen, namaak Gucci-laarzen en bling bling Chanel-tops flitsen voor mijn ogen als ik aan logo’s denk. Toch hoeft een merknaam op tas, jas of T-shirt niet altijd een probleem te zijn. Met de juiste dosis elegantie en stijl zorgt het juist voor een extra toevoeging. Mijn 120ste favourite laat dat maar al te goed zien. Deze prachtige DKNY-tas mag dan wel over een flinke lading logo’s beschikken, echt storend is het in mijn ogen niet. Dankzij een eenvoudig, maar gracieus ontwerp en de toevoeging van oranjekleurig leer, is dit item een ware eyecatcher. Veel heeft je look niet meer nodig, want de logo-opdruk spreekt voor zich en geeft je die Donna Karan allure in New York-stijl.

(Fotografie: De Bijenkorf) 

0 reacties:

Een reactie posten

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena