vrijdag 25 mei 2012

Dsquared2

25 mei 2012
Dsquared2
Pumps met stenen, €225,-

via: www.yoox.com 


Ken je het gevoel, dat wanneer je de meest fabulous schoenen ziet die je ooit hebt gezien, je hart steeds sneller begint te kloppen en de vlinders wild rondfladderen in je buik? Precies dat gevoel kreeg ik toen ik deze pumps van Dsquared2 zag, schoenen die nu al mijn favourite zijn. Eerder vertelde ik jullie al over de website Yoox.com, die voor shoe lovers een waar paradijs op aarde is. De uitverkoop draait dan nog wel niet op volle toeren, maar echte designer pieces kun je er nu al voor een mooi prijsje scoren. Nu zie ik je denken; tweehonderd euro blijft behoorlijk duur, maar als je nagaat dat deze pumps rechtstreeks van de catwalk zijn komen lopen en iedere outfit fashionable waardig maken, dan is die deal zo rond ;-).

(Fotografie: Yoox.com)

0 reacties:

Een reactie posten

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena