donderdag 28 juni 2012

Mippies

29 juni 2012
Mippies
Royal Gypsy Spang armbanden, vanaf €97,-
www.mippies.com
Mippies
Spang armband breed met agaat, €119,-

www.mippieswebshop.com

Sommigen moeten er nog niet aan denken met nog een aantal zomermaanden in het vooruitzicht, maar de herfst-wintercollecties van dit jaar beginnen toch echt al binnen te druppelen. Oké, nu moet ik eerlijk zijn ik sta ook niet bepaald te springen om een dikke wintertrui of laarzen aan te trekken, maar dankzij een stel super leuke accessoires heb je deze zomer al wat aan die nieuwe najaars items. Mip van de Pol, bedenkster van het sieradenlabel Mippies, komt nu al met haar Autum/Winter 2012 collectie genaamd Royal Gypsy. Een lijn sieraden met – what’s in a name – gypsy invloeden. Denk aan goudkleurige armbanden, prachtige edelstenen, facet geslepen glaskralen en sterrenbedeltjes. Mijn favourite is deze brede Spang armband met oranjerood leer en een grijsbruine agaat. Als dat geen must-have is…

(Fotografie: Mippies)  

1 opmerking:

  1. Beste karlien het spijt me echt zoooo erg ik heb me belofte nog niet waar gemaakt! zoals je misschien heb kunnen zien heb ik ook bijna niet meer geblogt. Over anderhalve week zijn me examens voorbij, dan komt het er wel van!

    xxxx

    Inass
    http://inass-myfashion.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena