zaterdag 23 juni 2012

LaDress

23 juni 2012

LaDress
Bobbi bag green, €345,-

www.ladress.com


Ik denk dat het ongeveer vier jaar geleden is dat ik Simone van Trojen van LaDress voor het eerst sprak voor een interview. Het label te gekke jurkjes maakte toen haar debuut op de catwalk tijdens de Amsterdam Fashion Week. Een groot succes dat nog steeds niet op zijn einde is, blijkt nu jaren later. En dat is goed nieuws voor LaDress lovers, want naast jurkjes zijn er vanaf deze maand ook prachtige tassen van het merk te koop. De Bobbi bag is een klassiek model, dat dankzij de combinatie van slangenleer (imitatie was wat mij betreft ook goed geweest) een gouden ketting en opvallende stitching een absolute must-have is. Mijn favourite is de tas met neon groene details. Leuk voor een avondje stappen of jouw front row moment.

(Fotografie: LaDress)

2 opmerkingen:

  1. Wat een coole tas, daar steel je de show wel mee. Ik vind die tas in het rozige ook wel iets hebben, heel rock chick achtig!

    BeantwoordenVerwijderen

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena