zaterdag 26 mei 2012

Charming by Ti Sento

26 mei 2012
Charming by Ti Sento
Armband met zilveren bedels,
bedels vanaf €19,95

www.charmingbytisento.com 

Charming by Ti Sento
Tropical Leaf, €45,-
Vroeger als klein meisje had je er vast wel één, een bedelarmbandje met een schattig lieveheersbeestje of klavertjevier. Ik in ieder geval wel en ik was ongelooflijk trots op mijn eerste, echte sieraad. En eigenlijk is daar, vele jaren later, niets aan veranderd, want nog steeds draag ik een armbandje met bedels die ieder weer symbool staan voor een bijzondere herinnering. Niet zo vreemd dus dat Charming by Ti Sento met ongeveer 360 bedels in haar collectie mijn favourite is. Compleet nieuw en perfect voor de zomer is The Tropics Collection. Een serie hangers geïnspireerd door zonovergoten stranden, tropische bloemen en de mysterieuze oceaan. Van een gekleurde papegaai, prachtige bloem tot  stralende vlinder, met Charming by Ti Sento waan je je binnen no-time op een heerlijk bounty eiland.  
Charming by Ti Sento
Tropical Bloom en
Luxury Bloom, €45,-
Flattering Butterfly, €89,-

(Fotografie: Charming by Ti Sento)

1 opmerking:

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena