dinsdag 8 mei 2012

Cafe Moda

8 mei 2012

Cafe Moda
La Strada ballerina's, €39,90

www.cafemoda.nl
 

Hoewel ik altijd ongelofelijk blij word van hakken kon ik deze favourite niet meer uit mijn hoofd krijgen nadat ik haar op internet had gespot. In bruin, zwart of wit zou deze ballerina niet misstaan in de kledingkast van je oma, maar dankzij deze neon gele variant heb je – zeker weten - een trendy look in handen. De kleine mocassin-achtige kwastjes zijn samen met de happy yellow tint cute in plaats van tuttig en stylen de schoen helemaal af. Draag deze flatjes onder een skinny jeans en zorg voor wat neonaccenten in de vorm van sieraden of een sjaal. Natuurlijk is deze must-have ballerina geen vervanging voor die prachtige, torenhoge stiletto’s maar als ik eerlijk ben, dan mogen ze er best zijn en dat mag ook weleens gezegd worden ;-).

(Fotografie: Cafe Moda)

5 opmerkingen:

  1. Ik vind deze schoen echt erg leuk! De kleur, het model, erg apart!

    Ik ga je volgen.

    http://inass-myfashion.blogspot.com/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik zie zo gauw geen volg knop, waar kan ik dit doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Inass,

    Wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden!
    Die schoenen vind ik echt helemaal te gek.
    Ik heb net even een nieuw Bloglovin' widget op mijn blog geplaatst, je kunt het vinden op mijn eerste (home) pagina.

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oja ik zie het, zal hem via daar wel volgen!

    Ik vind het echt een eer dat je mij tussen je favoriete blogs heb neer gezet, erg leuk! Misschien is het leuk als i.p.v. Inass er mijn slogan staat: Be Creative Be Fashion.

    Nogmaals bedankt haha!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Inass,

    Het is veranderd ;) je slogan staat er nu.

    X

    BeantwoordenVerwijderen

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena