zondag 18 maart 2012

YDU

18 maart 2012
YDU
Keizersgracht 447 in Amsterdam

www.ydu.nl


Nadine Kieft
Drie jaar geleden had ik een interview (ik ben journalist) met Angelika Groenendijk-Wasylewski toen ik voor het eerst binnenstapte in de winkel van YDU (Young Designers United). Een waar modeparadijs voor fashionista’s en vanaf die dag mijn favourite. Met YDU zette Angelika een platform op waar aanstormend modetalent collecties kan presenteren. Designers kunnen ieder hun eigen rek huren en zo hun nieuwste items showen. Een groot succes is inmiddels gebleken, want niet alleen modeliefhebbers, maar ook stylisten weten de winkel aan de gracht te vinden. Wanneer ik in Amsterdam ben, moet ik dan ook echt even binnenlopen bij YDU, want de kleding die je hier vindt, vind je nergens. Ik ben vooral fan van de labels Nadine Kieft en La Condesa, maar check ook zeker de andere ontwerpers.


(Fotografie: YDU en Nadine Kieft)

3 opmerkingen:

  1. Super mooie ketting. Lijkt me een erg leuke winkel met veel trendy kleding en sieraden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank yo so much! I can't really understand Dutch but it seems like you say you're now a fan of our brand. how great!

    Thank you for mentioning us

    Best regards,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Marina,

    Thank you very much for your reaction!
    Great that you found my blog and have seen the post about La Condesa.

    Kind regards,

    Karlien

    BeantwoordenVerwijderen

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena