zaterdag 10 maart 2012

So O.

10 maart 2012

So O.
 T-shirts, 
€39,95
www.creatorsofdesire.com/shop

Een groot fan van T-shirts ben ik niet, maar dit trendy exemplaar kan ik echt niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Deze favourite met pakkende oneliner hoort bij de nieuwe collectie shirts van So O. Het eigenzinnige label is opgericht door So PR. lady Odette Schoonenberg, die bekend staat om haar ludieke uitspraken. Mandy van Montfoort heeft de teksten voorzien van hippe illustraties, waardoor een eenvoudig shirt opeens verandert in een heus fashion statement. Ik heb mijn hart inmiddels al verloren aan de variant met de opdruk: ‘Make up your mind, not your face’, maar ook ‘Fashion victim in rehab’ en ‘100% high end’ mogen er zijn. Laat je fashion sense zien en bestel een van deze shirts, of koop ze gewoon alle drie!  



2 opmerkingen:

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena