donderdag 8 maart 2012

Marni for H&M

8 maart 2012

Marni for H&M
Colbertjasje, €99,-
www.hm.com
H&M heeft het weer voor elkaar gekregen, samen met een vooraanstaande designer, dit keer Consuelo Castiglioni van het Italiaanse modehuis Marni, heeft zij een te gekke voorjaarscollectie op weten te zetten. Toen ik dit blauw-paarse jasje voor het eerst zag, was ik meteen om. De opvallende print, de uitgesproken kleur en de mooi afgewerkte mouwen maken dit item tot mijn favourite. Maar ook de vrolijke, plastic bloemenketting hoop ik nog te scoren. Wil jij ook een ‘Marni for H&M’ in de wacht slepen ben er dan wel snel bij, want vanaf vandaag hangen de kleding en accessoires in de winkel en staat de collectie online. En geloof me, deze lijn zal razendsnel uitverkocht zijn, want wie wil er nou niet een designeritem voor een spotprijsje? Ik in ieder geval wel.
Marni for H&M
Gekleurde bloemenketting, 
€49,95

www.hm.com 


(Fotografie: H&M).



2 opmerkingen:

  1. Heel mooi jasje. De ketting is heel apart al is de prijs voor H&M best hoog. Maar ja, dan heb je ook wel een collectors item.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De ketting is wel erg leuk. past bij bijna elke outfit

    BeantwoordenVerwijderen

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena