zondag 4 maart 2012

Welkom

4 maart 2012 -
Daar is ie dan! Mijn allereerste post op 365 Days of Favourites. Zoals de naam al doet vermoeden zal ik je met deze blog 365 dagen lang op de hoogte houden van mijn favoriete mode en beauty must-haves.
Maar natuurlijk ook van fijne adresjes waar je die te gekke nagellak of dat mooie shirtje, dat niemand anders heeft, kan scoren. Check de site dus regelmatig, want iedere dag vind je er andere favourites met handige verkoopinfo, zodat ook jij van al dat leuks kan genieten.


Enjoy!

2 opmerkingen:

  1. Mooie site Karlien, ga zo door :-)

    Hartelijke groeten,

    Otteline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je site meteen bij mijn favoriete gezet, zodat ik er elke dag op kan kijken! 365 days a year! ;) Echt een hele leuke site en veel leuke en gave dingetjes!

    Xje nichtje!

    PS: De andere Nancy's ben ik ook! :D

    BeantwoordenVerwijderen

© 365 Days of Favourites, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena